A+ R A-
23 Σεπτέμβριος 2014
Τετάρτη, 12 Μάρτιος 2014 22:43

Διεκδικήστε τη Χαρά! 10 Συμβουλές για καλύτερη ζωή, με αναπηρία. ΝΕΟ

Γράφει ο/η  Myrto Chomatianou
Αξιολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Τόσο η υγεία, όσο και η χαρά αποτελούν απαραίτητα συστατικά μίας ποιοτικής ζωής. Στο καθημερινό αγώνα των ατόμων με αναπηρία για την επίτευξη της καλυτέρευσης της υγείας τους, πολλές φορές η απόλαυση των οι μικρών χαρών της ζωής παραμελείται.

Τα αποτέλεσματα της συνεχούς αναβολής της απόλαυσης είναι το κλείσιμο στον εαυτό, η απώλεια κουράγιου, η επιθετικότητα και σε πολλές περιπτώσεις, η κατάθλιψη. Είναι απαραίτητο να θυμάται κανείς πως η ζωή μπορεί αν είναι και όμορφη και ενδιαφέρουσα, παρ’ όλες τις δυσκολίες, ακόμη και μέσα από την αναπηρία.


Διαβάστε δέκα συμβουλές για το πως να ζήσετε πιο χαρούμενοι από σήμερα.


1) Σταματήστε να μετανιώνετε.


Πολλοί άνθρωποι δεν γεννήκαν με αναπηρία, αλλά αυτή προέκυψε στη ζωή τους είτε από κάποια ασθένεια ή ένα ατύχημα που σε πολλές περιπτώσεις, δε θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί. Το να ζει κανείς καθημερινά μετανοιώνοντας για αυτό που του συνέβει, δεν ωφελεί την καλυτέρευση της ζωής του. Οφείλει να το αφήσει πίσω και να προχωρήσει μπροστά, αγκαλιάζοντας την κανούρια συνθήκη και μην χάνοντας άλλο πολύτιμο χρόνο ζωής.

Αφήνοντας πραγματικά πίσω ένα τραύμα, η χαρά αποκαθίσταται στη ζωή μας, προσφέροντας μας ψυχική ίαση.


2) Γίνετε όσο πιο ανεξάρτητοι μπορείτε.

Πολλές φορές τα άτομα με αναπηρία είναι αναγκαστικά εξαρτώμενα από άλλους. Ωστόσο σε πολλές περιπτώσεις το άτομο μπορεί να αυτοεξυπηρετηθεί ή ακόμα και ζήσει μόνο του. Η υπερπροστατευτικότητα του περιβάλλοντος, ευνουχίζει μαζί με την ανεξαρτησία και την αυτοπραγμάτωση που προκύπτει όταν κανείς προσφέρει και αισθάνεται ικανός


3) Αγαπήστε τη διαφορετικότητα σας.

Η ζωή με αναπηρία μπορεί να είναι αγχωτική, ειδικά όταν αισθάνεται κανείς διαφορετικός από όλους τους άλλους. Άλλωστε το «ταίριασμα» με τους άλλους είναι βασική ανθρώπινη ανάγκη.

Το να κοιτάξει κάποιος την διαφορετικότητά του, να την αποδεχθεί και να την αγαπήσει πραγματικά, μπορεί να φέρει ισορροπία και χαρά στη ζωή του. Η αναπηρία μπορεί να κάνει τη ζωή δυσκολότερη, αλλά μπορεί να κάνει και τους ανθρώπους αξιοθαύμαστα ηρωϊκούς και δυνατούς.


4) Αγκαλιάστε τη σεξουαλικότητα σας.

Το δικαίωμα στη σεξουαλικότητα και στην έκφρασή της αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα κάθε ανθρώπου. Είναι υγιές και ανθρώπινο να αισθάνεται κανείς σεξουαλικός ανεξαρτήτως της υγείας του.


5) Επικοινωνήστε με ανθρώπους που σας καταλαβαίνουν.

Όλοι χρειαζόμαστε στη ζωή μας ανθρώπους, που να μας καταλαβαίνουν και να γνωρίζουν ή να έχουν εμπειρία της καθημερινότητάς μας. Γνωριστείτε με ανθρώπους που βιώνουν την ίδια δυσκολία με εσάς. Βγείτε μαζί τους και συνειδητοποιήστε πως δεν είστε μόνοι.


6) Κρατήστε γύρω σας μόνο ανθρώπους που σκέφτονται θετικά.

Το περιβάλλον παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της ψυχολογίας μας, Είναι απαραίτητο οι άνθρωποι που βρίσκονται γύρω μας και μας επηρεάζουν να βλέπουν με θετικισμό την κατάστασή μας. Απομακρύνετε ανθρώπους πους σας φορτίζουν με τον αρνητισμό, τη θλίψη και τη δική τους ανικανότητα να διαχειριστούν ένα πρόβλημα που δεν είναι κάν δικό τους.


7) Βρείτε κάτι που το κάνετε καλά και προσπαθήστε να βγάλετε χρήματα από αυτό.

Η απασχόληση και ικανοποίηση του να βγάζει κανείς τα δικά του λεφτά, μας κάνει χαρούμενους και αισιόδοξους. Βρείτε αυτό που μπρείτε να προσφέρετε (από δικές σας κατασκευές, ως μία υπηρεσία που μπορείτε να παράσχετε π.χ. παρέα σε κάποιον άνθρωπο που ζει μόνος), βγάλτε λίγα χρήματα από αυτό και θα δείτε την αυτοπεποίθησή σας να ανεβαίνει.


8) Βοηθήστε άλλους!

Προσφέρετε εθελοντική εργασία σε ομάδες και άλλα άτομα με αναπηρία που χρειάζονται τη βοήθειά σας. Αισθανθείτε τη χαρά της προσφοράς και την ικανοποίηση πως καλυτερεύσατε τη ζωή ενός συναθρώπου σας.

Παραμείνετε κοινωνικά δραστήριος και διεκδικείστε μια καλύτερη ζωή συμμετέχοντας ενεργά σε φορείς που αγωνίζονται για τα διακαιώματα των ανθρώπων με αναπηρίες. Αφορά και τη δική σας ζωή.


9) Ακούστε ζωντανή μουσική.

Έχει παρατηρηθεί πως η ενέργεια που προσλαμβάνει κανείς κατά τη διάρκεια μίας συναυλίας επιδρά στη διάθεσή μας, εξαιρετικά ευεργετικά. Όσο πιο δυνατά και έντονα, τόσο το καλύτερο! Όποιο είδος μουσικής και αν σας αρέσει προσπαθήστε να το ακούτε ζωντανά, τουάχιστον μια φορά το μήνα. Ενημερωθείτε από το διαδίκτυο για τις εμφανίσεις των αγαπημένων σας καλλιτεχνών και θα εκπλαγείτε με το πόσο συχνά (και πολλές φορές, δωρεάν) μπορείτε να τους απολαύσετε.


10) Ξεκινήστε γυμναστική.

Όποια μορφή αναπηρίας και να αντιμετωπίζει κανείς είναι απαραίτητο να γυμνάζετεαι τακτικά. Όλοι γνωρίζουν τα θετικά οφέλη της γυμναστικής στη σωματική υγεία, κατά τη διάρκεια, όμως της άσκησης, ο ανθρώπινος εγκέφαλος απελευθερώνει ουσίες που μας κάνουν χαρούμενους και θετικούς. Η γυμναστικά επιδρά θετικά και στην ψυχική μας υγεία.

Πηγή: Mobility Resource Blog
Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 12 Μάρτιος 2014 22:55
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « 6 λόγοι για να κάνετε sex σήμερα Σεξ και ΑμεΑ »